Saturday 13 July 2013

Izuan Hakeem

Assalamualaikum semua 

Tengok gambar kat bawah nie 

Handsome kan dia , Nama dia Izuan Hakeem  , umur dia  19 tahun , masih belajar di sekolah sma arau perlis , ambil sijil STAM , dia nie lha buah hati saya , tapi kami jarang bertemu , hanya berjumpa pada hari yang istimewa sahaja , sebab kita orang tinggal berjauhan , suka sangat tengok gambar dia yang nie , comel sangat , muka dia jelas , dan manis , ayat dia ajak aku couple ada "BE MINE" Tuh ja ayat dia , walaupun kami dah 1 tahun bersama aku masih ingat ayat tuh , sebab ayat tuh bermakna buat aku , untuk maklumat korang kami berdua dah jumpa dah keluarga masing masing  , dia bawa aku jumpa family dia dulu , then baru aku bawa dia jumpa mama aku , aku harap hubungan kami akan kekal buat selamanya , hm , ONE FINE DAY kami akan bersama sebagai suami isteri yang sah , harap harap macam tuh lha , insyaallah , JODOH ITU KAN RAHSIA ALLAH 

Sekian untuk hari nir :D

No comments:

Post a Comment